Udruga za solidarnu posmrtnu pripomoć

Udruga Posmrtna pripomoć neprofitna je i nestranačka udruga, koja kontinuirano djeluje od 1931. godine

Obavijesti članovima

Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 18 ožujka 2022

Objavio: Administrator

Zbog Odluke Gradskih groblja da ne izdaju termine za organizaciju pogreba nedjeljom, Služba za organizaciju pogreba "Posmrtne pripomoći" neće raditi nedjeljom do daljnjega.

Obavijest o radnom vremenu Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 12 veljače 2021

Objavio: Administrator

Zbog Odluke Gradskih groblja o davanju termina za organizaciju pogreba radnim danima, radno vrijeme Službe za organizaciju pogreba na adresi Gajeva 28, Zagreb bit će kako slijedi:
  • ponedjeljak - petak: 07.00 - 16.30 sati
  • subota: 08.00 - 14.00 sati
  • nedjelja: ne radi
Radno vrijeme Poslovnice u Sesvetama, Bjelovarska 15 bit će:
  • ponedjeljak - petak: 08.00 - 16.00 sati
Promjena radnog vremena stupa na snagu 13. veljače 2021. godine.

Važna obavijest Službe za organizaciju pogreba

 

Datum objave: petak 27 studenog 2020

Objavio: Administrator

Od subote, 28.11.2020. godine na organizaciju pogreba može doći samo jedna osoba.
Isto tako u prostoru mogu u istom trenutku boraviti 22 osobe (8 zaposlenika + 14 osoba), znači maksimalno 6 osoba na organizaciji, te 5 osoba  koje mogu čekati u prostoru s obzirom na hladne dane koji predstoje.

VAŽNA OBAVIJEST

 

Datum objave: četvrtak 26 studenog 2020

Objavio: Administrator

Poštovani,

sukladno odluci Nacionalnog kriznog stožera koja stupa na snagu 26.10.2020. godine:

-Na pogrebima, posljednjim ispraćajima i polaganjima urni može biti prisutno najviše trideset osoba.
-Na organizaciji pogreba može prisustvovati samo 1 (jedna) osoba.
-U prostorijama Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) maksimalno četiri osobe mogu čekati red za organizaciju pogreba, razmještene na 2 metra jedna od druge.
-Na ulazu u ured Službe organizacije pogreba (Gajeva 28 i Bjelovarska 15) obavezno se mora staviti maska na lice, te dezinficirati ruke.

Molimo Vas da se pridržavate navedenih mjera.

Obavijest o ponovnom radu poslovnice

 

Datum objave: nedjelja 26 travnja 2020

Objavio: Administrator

Od dana 27. travnja 2020. godine u poslovnici Gajeva 29 (prizemlje) moći će se naplaćivati članarina i upisivati novi članovi.

Od dana 04. svibnja 2020. godine u poslovnici u Sesvetama (Bjelovarska 15) moći će se organizirati pogrebi i naplaćivati članarina. 

COVID-19: Briga Posmrtne pripomoći o sigurnosti i zdravlju

 

Datum objave: nedjelja 22 ožujka 2020

Objavio: Administrator

 COVID-19: Briga Posmrtne pripomoći o sigurnosti i zdravlju

S obzirom na novonastalu situaciju s virusom COVID19 koji je prisutan u Hrvatskoj, naša Udruga prilagodila je svoje poslovanje, rad i aktivnosti u skladu s mjerama i preporukama Stožera za civilnu zaštitu Republike Hrvatske.

Kako bi našim djelatnicima, članovima i ostalim korisnicima usluga osigurali maksimalnu zdravstvenu zaštitu osigurali smo posebne uvjete rada kako bi i dalje pravovremeno, pouzdano i solidarno pomagali pojedincima i obiteljima u najtežim trenucima – u skladu s najvišim moralnim i etičkim vrijednostima.

S ciljem dodatne zaštite naših zaposlenika i Vas, naših članova i ostalih korisnika naših usluga, osigurali smo dezinfekcijska sredstva, zaštitne maske i rukavice, te smo na radna mjesta u Službi za organizaciju pogreba postavili posebne prozirne pregrade od pleksiglasa.

Bitne informacije za organizaciju pogreba:

•             Kod organizacije pogreba može biti prisutan samo jedan, maksimalno dva člana obitelji

•             Poželjno je radi zaštite i očuvanja vlastitog zdravlja da starije osobe ne dolaze na organizaciju pogreba, osim ako nije neophodno

•             Prema Odluci Stožera za civilnu zaštitu Republike Hrvatske posljednji ispraćaj održava se isključivo u krugu 5 osoba ( jedna od njih može biti predstavnik vjerske zajednice)

•             Obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posljednjeg ispraćaja i polaganju urne

•             Obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća

Rad poslovnica Udruge:

•             Služba za organizaciju pogreba u poslovnici u Gajevoj 28 radit će neometano od ponedjeljka do petka  07.00. - 16.00. h i subotom 08.00. - 14.00. h.

•             ZA ORGANIZACIJU POGREBA NAZOVITE 01/4557 211 ILI OD 0-24 SATA MOB. 091/4557 219.

•             Zbog štete uzrokovane potresom, poslovni prostor naše Udruge u Gajevoj 29 do daljnjeg neće raditi.

•             Prema preporuci Stožera za civilnu  zaštitu RH poslovnica u Sesvetama do daljnjeg neće raditi.

Za sve upite oko upisa novih članova i statusa članarina stojimo vam na raspolaganju telefonski (01/ 4556 122), putem e-maila ili facebooka.

Podsjećamo da se u našu Udrugu možete se učlaniti i putem online obrasca koji će vas voditi kroz sve korake od odabira pogrebnog standarda do prijave i informacija za uplatu prve rate i upisnine kako biste postali naš član.#ostajemdoma

Vjerujemo da je za sigurnost zajednice važno ostati ispravno i pravovremeno informiran kako bi se izbjeglo širenje dezinformacija i straha. Pozivamo vas da se informirate na službenim stranicama Vlade i nadležnih institucija.

Budite odgovorni u ponašanju, a mi vam želimo smirene dane uz nadu da će se ova situacija uskoro stabilizirati.

Vaša Posmrtna pripomoć

Važna obavijest o plaćanju članarine

 

Datum objave: petak 3 travnja 2020

Objavio: Administrator

Dragi naši članovi,

poduzeli smo potrebne mjere kako bismo Vam omogućili neometano plaćanje članarine.

Članarinu je moguće bez naknade podmiriti:

1. u najvećem dijelu prodavaonica KONZUM-a
2. na prodajnim mjestima TISKA (više od 1000 lokacija)
3. u svim poštanskim uredima u Republici Hrvatskoj

Plaćanje članarine putem SEPA Osnovnog izravnog terećenja

 

Datum objave: srijeda 11 prosinca 2019

Objavio: Administrator

Udruga “Posmrtna pripomoć” pridružila se nacionalnom projektu SEPA i sudjeluje u primjeni usluge SEPA izravno terećenje.
Primjena standarda SEPA osigurava jedinstvenu tehnološku platformu u Republici Hrvatskoj za procesiranje platnih transakcija, kao i potrebne preduvjete za daljnji razvoj platnih usluga u Republici Hrvatskoj u skladu s europskim standardima.
SEPA izravno terećenje u kunama nacionalna je platna usluga za terećenje bankovnog računa platitelja (člana) kada platnu transakciju inicira primatelj plaćanja (Udruga “Posmrtna pripomoć”) na osnovi suglasnosti koju je platitelj dao primatelju plaćanja.

Plaćanje članarine u poštanskim uredima u Republici Hrvatskoj

 

Datum objave: četvrtak 9 svibnja 2019

Objavio: Administrator

Od 02. svibnja 2019. godine uplatnice za članarinu plative su bez naknade u poštanskim uredima u Republici Hrvatskoj!

Obavijest o načinu prikupljanja, obrade i korištenja osobnih podataka

 

Datum objave: petak 25 svibnja 2018

Objavio: Administrator

Dana 25. svibnja 2018. godine stupila je na snagu Uredba EU o zaštiti osobnih podataka, ili skraćeno GDPR (General Data Protection Regulation). „Posmrtna pripomoć“ Udruga za solidarnu posmrtnu pripomoć, Gajeva 29, Zagreb, OIB: 89701323487 (u daljnjem tekstu: Udruga) Vas obavještava:
 
Zaštita Vaše privatnosti je naš prioritet, te Vas molimo da ove Informacije pažljivo pročitate!

Pošaljite nam upit ...

Pošaljite nam poruku putem e-maila i povratno ćemo vas kontaktirati putem e-maila ili telefonski, od 07:00 - 15:00, od ponedjeljka do petka.

Za sva pitanja i dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju ...

Unesi zbroj: 4 + 9 =
Služba za organizaciju pogreba

Naši djelatnici stoje Vam na raspolaganju 24 sata dnevno

Služba za organizaciju pogreba osigurava ponudu svih standardnih i izvanstandardnih roba i usluga članovima Udruge na jednom mjestu, kako bi u kratkom vremenu mogli organizirati cjelokupni pogreb.